S.V. Grashoek 1 (zon)

Helenaveenseweg 32
5985NM
GRASHOEK

Meterik is  na de winterstop nog steeds zoekende naar zijn vorm en de eerste overwinning. Aanvoerder Dré Peeters en keeper Luuk Haenen zien o.a. als oorzaak dat  de tegenstanders ons anders benaderen en wij, bij een achterstand, geforceerd op zoek gaan naar de gelijkmaker. Wij moeten weer de rust, de overtuiging en het plezier  in ons spel  opkrikken.  Fit blijven, er weer als team gaan staan,  dan  gaan  we weer aanhaken bij de goede resultaten van voor de winterstop.

Op donderdag 17 maart speelden Grashoek en Meterik een matige wedstrijd in Grashoek. De groen-witte verloren heel onnodig met 3-2 van een voor lijfsbehoud strijdend  Grashoek.

Meterik begon sterk aan de wedstrijd en  kwam na 10 minuten door een goal van Piet Steegs op 0-1. Daarna verslapte Meterik,  ging mee in het spel van de tegenstander, maakte veel onnodige overtredingen  en gaf onnodig corners weg waaruit  Grashoek gevaarlijk kon worden. Zo mochten  Tjerk van Sleeuwen en Erwin Pijnenburg uit dode spelmomenten de 1-1 en de 2-1 scoren. Na de thee speelden de groen-witte weer meer hun eigen spel en gingen met veel beleving op zoek naar de gelijkmaker. Deze werd na een uur door Bjorn Cuppen gescoord. Maar Meterik maakte dezelfde fout als in de eerste helft en weer mocht Grashoek  uit een dood spelmoment  scoren. Het was Wouter van der Sterren die de 3-2 voor Grashoek binnen schoot.