Op donderdag 31 maart won Meterik onder winterse omstandigheden de thuiswedstrijd tegen  SVEB  verdiend met 2-1.

SVEB 1

31 maart 2022 20:00

R.M. de Mulder

Meterik startte goed en was dicht bij de openingstreffer, maar SVEB kreeg door meer inzet een veldoverwicht en Mike Vermazeren mocht uit een vrije trap de 0 – 1 scoren. Pas na een half uur pakte  Meterik het initiatief en scoorde de gelijkmaker.  Dré Peeters zag zijn ingeschoten penalty gekeerd worden door  SVEB keeper maar kon in tweede instantie toch scoren . In de tweede helft was Meterik heer en meester. Jordi van Rens en Nick van Berlo gaven na de wedstrijd aan dat na een matig begin  het initiatief duidelijk bij Meterik lag  maar relatief weinig kansen creëerden door het gladde veld. Jordi scoorde met een bekeken afstandsschot in de slotfase de 2-1.  Na langer blessureleed begint hij langzamerhand steeds meer zijn draai te vinden  en werd   man van de wedstrijd.