Wedstrijd met twee gezichten

Panningen 1 (zon)

20 maart 2022 14:30

T. Smits

Op zondag 21 maart speelden de groen-witte van Meterik en Panningen op sport de Vonckel in Meterik een wedstrijd met twee gezichten. In de eerste helft leek Meterik alles prima onder controle te hebben, maar moest vlak voor rust toch de gelijkmaker incasseren.  Panningen won  vervolgens gemakkelijk met 1-4.

Meterik was in de eerste helft de bovenliggende partij en kon de eerste overwinning na de winterstop binnen halen. Dré Peeters  benutte in de beginfase een toegekende penalty en leek  de groen-witte een goede ruggensteun voor het vervolg van de wedstrijd te geven. Tot vlak voor de rust Ramon Sijben van Panningen een toegekende penalty benutte en daarmee de 1-1 scoorde en na de rust Youri van den Hurk en Nick Wilmer binnen 10 minuten de 1-2 en 1-3 scoorden. Meterik was van slag, kon geen vuist meer maken en moest in de slotfase ook nog de 1-4 van Nick Wilmer incasseren.