Meterik verliest onverdiend van RKDEV

Lingsforterweg 49 51
5944BB
ARCEN

Op zondag 10 april speelden RKDEV en Meterik in Arcen, een tot de laatste minuut gelijk opgaande wedstrijd. In de slotfase besliste RKDEV de wedstrijd  en behaalde een 2-1 overwinning.

Al vele jaren spelen groen-geel en groen-wit spannende wedstrijden tegen elkaar.  Zo ook  op deze fraaie lentedag.  Teun Jacobs zette in de beginfase RKDEV  op een 1 - 0 voorsprong maar Meterik reageerde attent en Piet Steeghs scoorde de 1 – 1.  Vervolgens kregen de toeschouwers een sportieve wedstrijd te zien met kansrijke momenten voor beide doelen. Meterik leek in de turbulente slotfase zelfs de overwinning te pakken. Rens Aerts werd binnen de zestien omver gelopen maar de scheids zag er geen strafschop in en liet doorspelen. Rens pas net ingevallen moest geblesseerd het veld verlaten! Vervolgens scoorde   Bas Schreven  voor RKDEV de  2 – 1!