Meterik verliest van koploper Heijen

4e klasse G

27 oktober 2019 14:30

Onbekend

Meterik en Heijen speelden op zondag 27 oktober een sportieve wedstrijd op sportpark De Vonckel in Meterik. Heijen behaalde een verdiende overwinning maar scoorde pas in de slotfase de alles beslissende 0 – 2.

Net als tegen Hegelsom speelde Meterik een goede eerste helft maar het vergat zichzelf te belonen met doelpunten.  De groen-witte hielden gelijke tred met de koploper en kregen zelfs de betere kansen.
Maar Heijen was wel scherp voor de goal en Ramon van de Ven scoorde  de onverdiende  0 – 1 na ongeveer 20 minuten.
In de tweede helft speelde Meterik onrustiger,  er werd onnodig balverlies geleden en men wist nog maar weinig doelrijpe kansen te creëren.  Omdat de Meterik verdediging niets meer weggaf bleef de  spanning toch nog tot de slotminuten in de wedstrijd.
Maar het eindakkoord was voor  de rood-witte uit Heijen. Maarten van der Burg scoorde de 0-2.